1. خانه
  2. »
  3. اخبار
  4. »
  5. شروع فعالیت کریدور تمام ریلی شمال – جنوب با استفاده از واگن های سپهران ریل…

شروع فعالیت کریدور تمام ریلی شمال – جنوب با استفاده از واگن های سپهران ریل در مسیر سرخس به بندر عباس

[vc_row][vc_column][vc_raw_html]JTNDZGl2JTIwaWQlM0QlMjIyNjI0NDA1NDc5MiUyMiUzRSUzQ3NjcmlwdCUyMHR5cGUlM0QlMjJ0ZXh0JTJGSmF2YVNjcmlwdCUyMiUyMHNyYyUzRCUyMmh0dHBzJTNBJTJGJTJGd3d3LmFwYXJhdC5jb20lMkZlbWJlZCUyRnBWUldoJTNGZGF0YSU1QnJuZGRpdiU1RCUzRDI2MjQ0MDU0NzkyJTI2ZGF0YSU1QnJlc3BvbnNpdmUlNUQlM0R5ZXMlMjIlM0UlM0MlMkZzY3JpcHQlM0UlM0MlMkZkaXYlM0U=[/vc_raw_html][/vc_column][vc_column][vc_column_text]در شروع فصل دوم سال 1401، فصل تازه ای از کتاب ترانزیت ایران رقم خورد. اولین قطار ترانزیت کانتینری در کریدور شمال جنوب (روسیه – هند) از ایستگاه مرزی سرخس وارد کشور شد. در مسیر داخلی ایران، واگن های شرکت سپهران ریل به عنوان حامل کانتینرهای مذکور از شمال تا جنوب ایران امانت دار بار صاحبین کالاست. واگن های 26 متری ویژه حمل کانتینر با طراحی بر اساس استانداردهای اروپایی و تولید با تکیه بر توان تولید داخل.

واگن های شرکت سپهران ریل با ظرفیت بارگیری 66 تن، امکان بارگیری انواع کانتینر با تنوع چینش را داراست.

لازم به ذکر است در ابتدای سال جاری، ریاست جمهوری به همراه وزیر محترم راه و شهرسازی و معاون ایشان از این ایستگاه بازدید به عمل آورده و به فرصت طلایی برای فعال کردن کریدور های ریلی بین المللی از مسیر ایران تاکید کردند.

شرکت سپَهران ریل راسا (سهامی خاص) به عنوان زیرمجموعه ریلی یکی از بزرگترین شرکت های کشتیرانی و لجستیک بین المللی از سال ۱۳۹۹  فعالیت خود را آغاز نموده است. این شرکت مالک واگن های مسطح 26 متری حمل کانتینر و واگن های لبه کوتاه چند منظوره می باشد و با بهره گیری از نیروهای متخصص و با تجربه صنعت ریلی کشور در زمینه حمل و نقل داخلی و بین المللی اقدام به ارائه خدمات بر پایه حمل ریلی می نماید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]